سوالات متداول
- اوستاش
اوستاش چیست؟
«اوستاش» مرجع آنلاین خدمات منزل این امکان را به شما میدهد تا در هرساعت از شبانه روز بتوانید به متخصصان حرفه ای و محلی از طریق سایت و اپلیکیشن به آسانی دسترسی داشته باشید.
اوستاش در کدام شهرها فعال است؟
سایت و اپلیکیشن های اوستاش به طور کامل و جامع در تمام شهرستان ها و استان های ایران فعال میباشد تا هموطنانمان در هر گوشه ای از ایران هستند بتوانند از خدمات جامع اوستاش بهره ببرند. ما در تلاشیم دسترسی به بهترین متخصصان محلی، برای دریافت قیمت و سپردن آگاهانه کار به آنها را برای شما آسان کنیم.
- متخصصین اوستا
معیار استخدام اوستاها چه مواردی هستند؟
متخصصین اوستاش (اوستا) بر اساس کارت مهارت، گواهی عدم سوء پیشینه، مدارک هویتی و کلاس های آموزشی که اوستاش برایشان برگزار میکند انتخاب و به شما معرفی میشوند.
آیا انتخاب نهایی متخصص به دست اوستاش انجام میشود یا مشتری؟
اوستاش با توجه به سفارش شما تعدادی از بهترین متخصصان را به شما معرفی میکند و شما میتوانید با توجه به قیمت پیشنهادی، امتیاز و مدارک متخصص یکی از آنها را انتخاب کنید.
آیا اوستاش متخصص مناسبی به من معرفی میکند؟
بله، هدف اوستاش بهره مندی همه هموطنان ما از خدمات با کیفیت در سطح کشور میباشد. از این رو متخصصان خود را از بین بهترین و خوش نامترین اوستاها انتخاب کرده است.
اگر متخصص در زمان ثبت شده در محل حاظر نشد باید چیکار کنم؟
اگر به هر دلیل متخصص در محل حاظر نشد با پشتیبانی اوستاش تماس بگیرید تا مشکل را حل کنیم.
متخصص انتخاب شده را چگونه تغییر دهم؟
اگر بعد از انتخاب به هر دلیلی قصد تغییر متخصص را داشتید کافیست با پشتیبانی تماس بگیرید.
- هزینه ها
هزینه انجام خدمات را چگونه پرداخت کنم؟
بعد از انجام کار هزینه نهایی ثبت شده در اپلیکیشن را میتوانید به صورت نقدی یا اعتباری در اپلیکیشن پرداخت کنید.
قیمت های توافقی به چه صورت انجام میشود؟
بعد از دریافت جزئیات کار توسط متخصص و اعلام هزینه توسط ایشان، اگر برای قیمت نهایی نیاز به حضور متخصص در محل باشد و یا قیمت بعد از صحبت با ایشان قیمت افزایش یافت، میتوانید بر سر قیمت با متخصص به توافق برسید و قیمت نهایی را قبل از شروع کار در اپلیکیشن ثبت کنید.
- سفارش ها
چطور میتوانم ثبت سفارش کنم؟
شما میتوانید از طریق اپلیکیشن و یا وب اپلیکیشن اوستاش سفارش های خود را ثبت کنید. همچنین اگر نمیتوانید با اپلیکیشن کار کنید، میتوانید از طریق تماس با ما سفارشتان را ثبت کنید.
چگونه میتوانم سفارشم را لغو کنم؟
اگر متخصصی برای سفارشتان اعلام هزینه نکرده است، میتوانید در قسمت سفارش های من وارد سفارشتان شوید و آن را لغو کنید. ولی اگر بعد از انتخاب متخصص قصد لغو سفارش را داشتید باید با پشتیبانی تماس بگیرید.
اگر بعد از مراجعه متخصص روی قیمت به توافق نرسیدم میتوانم سفارش را لغو کنم؟
بله، اگر بعد از مراجعه متخصص به محل مورد نظر بر سر قیمت به توافق نرسیدین، میتوانید سفارش را لغو کنید و فقط هزینه ایاب ذهاب را پرداخت کنید.
- امتیاز دهی به متخصص
چطور میتوانم به متخصص امتیاز بدهم؟
بعد از اتمام کار و اعلام پایان کار توسط متخصص شما میتوانید به بخش سفارش های من مراجعه کنید و نظرتان ثبت کنید.